sobota, 20 września 2014

At last! Job's done! (czyli ogłoszenia drobne...)

Spis ziół, porostów i glonów już gotowy!
W spisie ziół udało mi się zrobić odnośniki lokalne jak w Kosmopedii. Brat mi musiał pomóc, bo podświetlało mi literki (wystarczyło tylko nie używać odsyłacza do literki, tylko do pola... -,-) Książeczka o kursie tworzenia stron www okazała się tylko poszlaką. Różnie się taguje, przez <a id="..."> lub <a name="...">. Koniec końców i tak wyszło na to samo. Ważne, że odsyła do literek!

Spis ziół znajdziecie w górnym menu Zioła->Zioła A-Z,
Spis glonów trochę niżej, czyli Zioła->Glony i porosty

Mam nadzieję, że Wam się przyda taki spis.
Idę spać, bo już trochę późno ^^'

11 komentarzy :

  1. Ale się narobiłaś:) Świetny spis, też fascynuję się ziołami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jej ale się musiałaś napracować na tym :) bardzo fajna sprawa :) Wszytko w jednym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy coś źle klikam, mi się pokazują tylko 4 pozycje, coś mam nie tak czy po prostu będziesz to cały czas rozbudowywać?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już sprawdzam. Jak to 4 pozycje, które? Cały czas będę się tym zajmować ;) Bugi trzeba zlikwidować

      Usuń
    2. Jeśli chodzi o glony to tak ma być, na razie stosowałam produkty z tymi czterema pozycjami

      Usuń
    3. A już wiem, to moja pomyłka, zamiast kliknąć A-Z było glony i porosty :).

      Usuń
    4. Ale mnie wystraszyłaś... :D

      Usuń
    5. Tak w ogóle patrzę na kawałek Twojej notki z opcji obserwacji ''spis ziół, porostów'' -> hehe, chyba zgadniesz jak to było przeczytane za 1 razem :P.

      Usuń
    6. Zedytuję to, bo już widzę jak to mogło zostać odebrane :D
      Pisałam to po drugiej i już trochę no... nie ogarniałam co piszę

      Usuń

Proszę o nieobraźliwe komentarze. Obrażania nie popieram.
Nie chciałabym również SPAMu. SPAM jest dobry ze SPAMem wśród SPAMu, ale nie tutaj, więc komentarze z tego działu będą usuwane. Pod SPAM podchodzą również prośby o wspólną obserwację (i tak patrzę na blogi komentatorów - jeśli są).
Nie przejmujcie się, że od razu komentarze się nie wyświetlają - są weryfikowane.