niedziela, 7 września 2014

Odżywka do rzęs Eveline SOS Lash Booster 5w1 + Super Glandin

Wcześniej używałam odżywek z L'biotici i tak średnio byłam zadowolona. Pięć miesięcy temu w Hebe kupiłam odżywkę do rzęs z Eveline Cosmetics z olejem arganowym skuszona ceną i błyszczącym opakowaniem. Serum szwedzkie Super Glandin (stara wersja) jest znaleziskiem aptecznym - jakoś w zeszłym miesiącu podczas sprzątania apteki trafiło do moich rąk. Na blogu Rzetelne Recenzje dowiedziałam się, że L'biotica podobno produkowała te serum na rynek szwedzki. Stąd pewnie znalazło się u nas w aptece. Aktualnie Super Glandin jest produkowany w wersji ze szczoteczką, a produktu jest o 4 ml mniej.
Super Glandin jest tylko uzupełnieniem do kuracji odżywką z Eveline, ponieważ bardzo przypomina krem na noc z L'biotici, czyli nie liczę na wielkie efekty z jego strony. Jak z super odżywką Eveline? Zobaczymy ;)

Opakowanie

Kartonowe opakowanie, a w opakowaniu tubka wykonana z innego tworzywa sztucznego - PETG. Opakowanie zawiera ulotkę oraz 10 ml preparatu testowanego dermatologicznie. Szczoteczka jest wykonana z termoplastycznego materiału DuPont Hytrel. Po otwarciu opakowania zużyć w ciągu 6 miesięcy. Wyprodukowano w Unii Europejskiej (zakład, że Francja?). Dystybucja: Eveline Cosmetics, Polska.

2. Super Glandin Eyelash serum
Tubka jak ta z L'biotici tylko matowa. Wyprodukowano w Szwecji (wnioskuję po szwedzkich napisach).

Konsystencja i metoda aplikacji

1. Eveline SOS Lash Booster with Argan Oil 5w1
Biała masa o konsystencji kremu. Wysycha na rzęsach (część się wchłania) powodując ich lekkie zesztywnienie. Aplikacja: rano - jako baza pod tusz lub wieczorem jako serum odbudowujące. Jako baza się nie nadaje, bo za późno tusz nakładam,  więc stosuję bez maskary.








2. Super Glandin Eyelash serum
Serum jest na bazie wazeliny, ale ma troszkę lżejszą konsystencję niż serum z L'biotici (tak mi się wydaje). Najlepiej aplikować na noc wzdłuż linii rzęs. Dla skutecznego efektu stosować przez 30 dni lub dłużej.

Skład

1. Eveline SOS Lash Booster with Argan Oil 5w1
INCI
Z początku mamy rozpuszczalnik, podłoże, plastyfikatory, emulgatory i inne substancje, które nie wywierają na nas żadnego działania (mogą czasem podrażnić oczy, ale to się teraz nie liczy - nie podrażniło mi powiek, ale komuś może tak zrobić). Po długiej litanii tych składników pojawia się kwas hialuronowy, który wnika w strukturę włosa oraz sieje w nim strach, chaos i zniszczenie! odżywia go od wewnątrz. Oczywiście przygotowuje nasze rzęsy na konserwanty, które są następne w składzie (w tym 4 parabeny). W końcówce pojawiają się hydrolizowane proteiny soi (działanie wzmacniające /odżywiające), olej z jąder nasion arganii żelaznej (Argania spinosa), czyli po prostu olej arganowy i prowitamina B5.  Po analizie składu dochodzę do wniosku, że lepsze efekty może dać L'biotica...

2. Super Glandin Eyelash serum
Nie znalazłam nigdzie informacji o składzie starej wersji SuperGlandinu (na szwedzkich i polskich stronach internetowych). Z tego co się dowiedziałam to zmienili opakowanie na bardziej wygodne. Nie wiem czy skład jest ten sam (może być, kto wie?), jednak mogę Wam przedstawić jaki jest aktualny :)

INCI: Petrolatum, Ricinus Communis Seed Oil, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Acetylated Lanolin, Olea Europaea Fruit Oil, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Polysorbate 20, Tocopheryl Acetate, Aqua, Panthenol, Biotinoyl Tripeptid-1

Podłożem są wazelina (Petrolatum to synonim), olej z nasion rącznika pospolitego (Ricinus communis), parafina ciekła i acetylowana lanolina. Mamy jeszcze w składzie oleje z oliwki europejskiej (Olea europea) i z nasion simondsji kalifornijskiej - jojoby (Simmondsia chinensis) o działaniu wzmacniającym /odżywiającym rzęsy. Działać powinny jeszcze witamina E, prowitamina B5 oraz peptyd Biotinoyl, pobudzający rzęsy do wzrostu.

Rzęsy przed i po aplikacji (bez Super Glandinu, który stosuję na noc)













Po lewej stronie przed, a po prawej stronie po. Wybaczcie mi moje przekrwione oczy - krótko spałam.

Producent Eveline Cosmetics obiecuje:
- podwojenie objętości rzęs
- wydłużenie i wzmocnienie
- odżywienie i regenerację
- przyspieszenie wzrostu rzęs
- zapobieżenie wypadania rzęs

W podkreślone rzeczy na pewno nie uwierzę. Jeśli zauważę jakieś widoczne zmiany to prawdopodobnie będzie to dzieło Super Glandinu. Za miesiąc wstawię zdjęcia po 14 i 30 dniach stosowania oraz porównam stan przed i po kuracji. Biedronka nawet ma w asortymencie podobny produkt Luxury Paris - skład się różni tylko brakiem oleju arganowego, a ma o 1 działanie więcej niż oryginalny produkt; szczoteczka, konsystencja i tubka identyczna, jedynie kartonik inny.

Stosowałyście? Jakie polecacie odżywki do rzęs?

18 komentarzy :

  1. U mnie serum z Eveline w ogóle się nie sprawdziło, nawet jako baza pod tusz. O żadnym wydłużeniu, pogrubieniu, zagęszczeniu też nie było mowy. Dobrze, że wydałam na nie tylko 7 złotych. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety kupiłam 2x drożej, raz się żyje. Nie liczę na super efekty

      Usuń
  2. Szkoda mi kasy na takie rzeczy :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam lubię popróbować i ewentualnie ostrzec populację na blogu :D

      Usuń
  3. W moiim przypadku sprawdził się tylko Xlash. Żadne inne odżywki drogeryjne nie robiły nic oprócz uelastycznienia rzęs. Xlash sprawiła, że moje rzęsy urosły i to dość sporo. Już mi się skończyła. Muszę kupić kolejne opakowanie tyle, że jest fość droga więc tak odkładam ten zakup na pózniej:-) pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za polecenie! :)
      Jeśli gdzieś będzie na promocji to może mnie skusi - na razie zużyję to co mam i 1 opakowanie oleju rycynowego

      Usuń
  4. Ja po tym kremie z Lbiotici nie widziałam żadnej różnicy, za to revitalash zrobił z moich rzęs firanki!!!! Szkoda tylko że efekt utrzymuje się tak krótko (po zastosowanej kuracji, należy używać profilaktycznie raz w tygodniu, a jednak to dość spory wydatek, mimo że starcza na długo ) :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzęsy jak każdy włos też sobie wypadają i trzeba zaczynać od nowa (lub raz na tydzień później).
      Jeśli to spory wydatek (czyt. >50 zł) to zostanę przy olejku rycynowym lub wypróbuję czegoś innego. Aż tak mi nie zależy na wydłużeniu rzęs ;)

      Usuń
  5. Mnie na wzmocnienie rzęs bardzo pomaga demakijaż oliwką (np.Hipp lub Babydream) do której dodaję nieco olejku rycynowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł z demakijażem. Na pewno lepszy niż Avon i wiem, że odżywi rzęsy - dzięki olejowi z rącznika :D

      Usuń
  6. Nie używałam niczego,także się nie wypowiem.Ja miałąm romans z pomadką z Alterry nakładaną na rzęsy i brwi.Poprawę widziałam i to znaczną.Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam w blogosferze o pochwałach tej pomadki - na pewno jej spróbuję! :D
      Dziękuję i pozdrawiam również :)

      Usuń
  7. wlasnie dzisiaj kupilam ta odzywke, zobaczymy jakie beda efekty.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za przypomnienie! Zapomniałam wstawić zdjęć po kuracji :D

      Usuń
  8. Przez ręce przeszło mi wiele odzywek ale dopiero ta mnie zachwyciła , jestem z niej zadowolona , tubka starcza mi na bardzo długo mimo systematycznego stosowania. Już zdążyłam kupić dwie jedna sobie a druga siostrze i jestem pewna,ze jej rownież się spodoba. amadea

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie starcza na długo - nie potrafię jej wykończyć :D

      Usuń
    2. Aaaa, chyba że o tej reklamowanej w linku Miralash piszesz to tej nie stosowałam, raczej nie na moją kieszeń

      Usuń
  9. Używam odżywki Eveline od kilku miesięcy i widzę poprawę. Naprawdę. Rzęsy przestały mi wypadać, są gęściejsze. A poza tym jeżeli używam jej jako bazy pod tusz do rzęs, to tusz się nie rozmazuje wokół oczu.
    Dostałam ją w sklepie kosmetycznym robiąc zakupy, więc zaczęłam używać zupełnie przez przypadek. :-)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nieobraźliwe komentarze. Obrażania nie popieram.
Nie chciałabym również SPAMu. SPAM jest dobry ze SPAMem wśród SPAMu, ale nie tutaj, więc komentarze z tego działu będą usuwane. Pod SPAM podchodzą również prośby o wspólną obserwację (i tak patrzę na blogi komentatorów - jeśli są).
Nie przejmujcie się, że od razu komentarze się nie wyświetlają - są weryfikowane.