wtorek, 23 września 2014

Rysunki, rysuneczki

Kilka/parę lat temu lubiłam sobie porysować ołówkiem. Zwykle na lekcjach (religia / fizyka / polski - w gimnazjum/ matematyka - bardzo rzadko / geografia)... Każdy rysuneczek odzwierciedlał stan mojego ducha w danej chwili. W czasach liceum miałam podzielną uwagę. A teraz? Teraz ciężko. Moje rysuneczki są dostępne pod tym linkiem. Wniosek jest jeden: za dużo w życiu fantasy, gier i Wicca.
Czy jest tu Ktoś dobry z analizy psychologicznej?

P.S.
Dla spokoju Nivellgiona nie wrzucałam wspólnych rysuneczków ;)

11 komentarzy :

Proszę o nieobraźliwe komentarze. Obrażania nie popieram.
Nie chciałabym również SPAMu. SPAM jest dobry ze SPAMem wśród SPAMu, ale nie tutaj, więc komentarze z tego działu będą usuwane. Pod SPAM podchodzą również prośby o wspólną obserwację (i tak patrzę na blogi komentatorów - jeśli są).
Nie przejmujcie się, że od razu komentarze się nie wyświetlają - są weryfikowane.