poniedziałek, 29 grudnia 2014

Sprzedaję książki!

Niekoniecznie są to książki ziołowe, ale maturzystom przydatne!

Biologia. Tydzień po tygodniu do Matury + Projekt: Matura. Biologia.
Repetytorium i obszerny zbiór zadań (nie porównywać z Witowskim) do nauki biologii na poziomie maturalnym. Wydawnictwo Zielona Sowa. Cena 35 zł. Link do ogłoszenia.

Testy maturalne z chemii. Operon Matura 2010. Chemia.
Testy do powtórki z chemii. Korzystałam, ale mam Zbiór zadań z Pazdro i zadania Witowskiego. Cena 15 zł. Link do ogłoszenia.

Deepak Chopra - Ajurweda. Tajemnice medycyny holistycznej.
Opisywałam ją tutaj. Ciekawa książka, ale działa na mnie jak Coelho - dobrze się czyta, całkiem przyjemnie. Niestety prawi o rzeczach oczywistych, brak przepisów, nie przyda mi się na półce. Cena 28 zł. Link do ogłoszenia.

Kontakt mailowy lub przez gg. Wszystko w ogłoszeniach :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Proszę o nieobraźliwe komentarze. Obrażania nie popieram.
Nie chciałabym również SPAMu. SPAM jest dobry ze SPAMem wśród SPAMu, ale nie tutaj, więc komentarze z tego działu będą usuwane. Pod SPAM podchodzą również prośby o wspólną obserwację (i tak patrzę na blogi komentatorów - jeśli są).
Nie przejmujcie się, że od razu komentarze się nie wyświetlają - są weryfikowane.