niedziela, 23 lutego 2014

Zrównoważone przedpołudnie

Dziś zostałam obudzona o 9:30 (nienawidzę pobudek o takiej godzinie w niedzielę) i po pewnym czasie agresji chciałam się uspokoić, bo nerwowym człowiekiem jestem.
Zaparzyłam sobie z tej racji mieszankę ziołową Równowaga z Five O'Clock. Ma charakterystyczny smak - przysłodkawa jakby zawierała lukrecję (a jednak zawiera anyż), posmak cytryny jest nikły jak się pije drobnymi łyczkami, rumianek z rooibosem (ten miodowo-waniliowy aromacik!) łagodnie koją moje nerwy. To się niestety gryzie z działaniem żeń-szenia, działającego pobudzająco (jest go na tyle mało, że wybaczam tej mieszance). Czy uspokoiło moje nerwy? Nie do końca, bo nadal mnie irytuje otoczenie i najchętniej roztrzaskałabym większość rzeczy w drobny pył.
Na szczęście jutro wracam do szkoły. Następny post będzie o rooibosie.


susz
napar

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Proszę o nieobraźliwe komentarze. Obrażania nie popieram.
Nie chciałabym również SPAMu. SPAM jest dobry ze SPAMem wśród SPAMu, ale nie tutaj, więc komentarze z tego działu będą usuwane. Pod SPAM podchodzą również prośby o wspólną obserwację (i tak patrzę na blogi komentatorów - jeśli są).
Nie przejmujcie się, że od razu komentarze się nie wyświetlają - są weryfikowane.